3 Kasım 2010 Çarşamba

Diğerlerini geçelim bugün sadece "iyiki doğduun!" diyelim.Olmazmı..

En yakınım dediklerim en uzak olanlarmış...En kötü dediklerim en iyi...En güzel dediklerim en çirkin hale bürünmüşler...Habersiz...Canım dediklerim canın çıksın der olmuş canıma göz koyar olmuş...
İnsanın kurduğu hayallerin tepe taklak olması,istediği günlerin hiç gelmicek olması ve yaşadığı günlerden bi an önce kurtulmak istemesi ne fenaymış...Ne kadar yorarmış insanı...Nasıl büyürmüş insan böyle kıvrana kıvrana...
Çok sabırsızım bu aralar...Hiç bişeye gösterebilceğim ufacık bi sabrı barındırmıyorum sanırım bünyemde...Her an patlamaya hazır bi bomba edasıyla dolaşıyorum ortalıkta...Çok fena çok.Hele yeni tanıştığım isanlara karşı hiç töleransım yok!Çok ayıp ediyorum.Aman diyorum aman,uzak dursun...Bi bela daha lazım değil benim başıma...İnsanlarla tanışmaya korkar hale gelmişim...Neler yapmışlar bana,nası kötülük etmişler bu kadar...Takdir etmek gerek...


Bugün Özlemimin doğum günüydü...O iğrenç geçen lanet işletme sınavından çıkıp bi hengameyle süprizlere kalkıştık...Ömer ayarladı herşeyi...Pek mutlu ettik pek şaşırttık...Heeyoo şak şak şaaak!! iyiki doğduuun! diye çıkıverdik kapıyı açtıklarında ortaya...(Ömerlerle aynı zamanda eve gelme talihsizliğide apayrı bi komedi oldu,Ömer Özlemi çekiştire çekiştire markete sokmasaydı bizi son anda fark edip,apartman kapısının önünde kutlamak düşerdi bize sanırım doğum gününü)
Yarında sınav var ama benim bu burnumun tıkanıklığı ,sümüklü vaziyetim,yorgunluğum,uykusuzluğum,içimin sıkıntısı,başımın ağrısı gibi faktörleri göz önüne aldığımızda ne kadar çekici gelir gidip ders çalışmak insanın insafına kalmıştır...Çok yorgun benim beynim ya...






Yinede,ortamda gülerken en deli kahkahalar benden çıksın istiyorum hep herşeye rağmen böyle ortalığı yıka yıka gülmek düşsün payıma...Seviyorum kendimi :)

ps:İyi ki doğdun özlemiiim,olmasan bi pıtırcık eksik olurdu dünyamızda şaka değil iyiki varsın :))Çok seviyorum ben seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder