5 Kasım 2010 Cuma

Bi tek *annem olsa..Bana bişey olmaz..

Zorlanıyorum..Hemde çok fazla...Sabrediyorum şu sinir bozukluğunu kazasız belasız atlatmak için...Ne kadar yapabiliyosam artık...Ama taşma noktasında olduğumu biliyorum...Dayan diyorum...Sus diyorum...Boşver diyorum sık sık "boşver!"...
Annemi öyle böyle değil anlatamicağım kadar çok özledim...Gidince dizinden kalkmicam bi süre o görüntüyü hayal etmek zor değil...Çok ihtiyacım var çok...O anlar o dinler o söyler o bilir...Hani bi şarkı variçten içe söyleyip dururum.Sanki çalıp durur içimde...Herkes bıksa benden annem bana doymaz

Annedir yüreği fazla dayanamaz

Öper besler beni unutur kalbinde!
Annem burda olsun bana bişey olmaz...
Her gün bakar bana,kusurumu görmez
Günler gece olsa,o ışığı sönmez
Ellerim büyüdü avuçlarında
Bi tek annem olsun bana bişey olmaz...' diye aynen böyle işte...






Bilmiyom ki öpücüklerimi göndertsem gider mi?Ya da sarıp sarmalasın diye kollarımı...Benimkide laf oldu demi?Bişey gönderebilcek olsam o gönderilen ben olurdum zaten başında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder